رده مشتریـان به منظور دریـافت خدمات بانکها با دشواریهای فراوانی روبرو هستند. طرح سپاس بانک ملل تعدد و تنوع زیـاد این خدمات، طرح سپاس بانک ملل یـافتن بهترین خدمت را سخت و دشوار مـیکند، کماطلاعی از قوانین و آییننامـههای بانکداری و همچنین جزئیـات زیـاد آنها، مشتریـان را دچار سردرگمـی مـیکند. طرح سپاس بانک ملل ما بر آنیم که تا با سادهسازی مفاهیم، دستهبندی و توضیح روندِ کاری خدمات، انتخاب مناسب را به منظور مشتریـان آسان کنیم. سادهسازی مفاهیم بانکی، دستهبندی و توضیح روندِ کاری خدمات و مرور تجربهٔ دیگران بـه همراه بررسی به منظور آشنایی بیشتر مشتریـان با بهترین خدمت متناسب با نیـاز آنها را انجام خواهیم داد. آنچه «رده» بـه دنبال آن هست معرفی بهتر خدمات بانکی است. که تا آنجا کـه شـهروندان به منظور رسیدن بـه جوابهایشان اجباری بـه رفتن بـه شعبه بانکها نداشته باشند. با امـید بهاینکه بهجایی برسیم «رده» مرجع اصلی جواب نیـاز بانکیشان شود و بانکها و مؤسسات مالی نیز رده را مکانی به منظور معرفی بهتر خدماتشان بدانند.: طرح سپاس بانک ملل
[سپرده کوتاهمدت عادی موسسه اعتباری ملل طرح سپاس بانک ملل]